Web Design 2--2y3s--Project 1--Progress1-Project Concept Proposal

--Project Definition--

This project is to redesign a website. The website that I choose to redesign is the Loaf Bakery website (www.theloaf.net). The purpose to redesign is to understand and experience the process of commercial web design, to improve the interface for usability and attract more user to browse through this website.

The timeline for this project is 7 weeks, is very rush, so i must follow the gantt chat that i set.


0 comments:

Post a Comment

轻松小书轩-News-

姥姥我花了好长好长的时间。。。终于把那乱糟糟的电脑给整理好了。。。现在可以贴一些新的东西上来了。。。如果再迟点。。。就怕长草咯。。。说到这姥姥我有话要讲了。。。我说各位朋友呀。。。我不在时。。。你们好说也帮我除除草嘛。。。歹说姥姥得空时都有去帮你们踩踩草咧。。。好说歹说嘛。。。你们年轻的怎能输给姥姥呢。。。哈哈。。。

About Me

My photo
你对我好呀= 我就对你好= 你对我怀呀= 嘿嘿= 姥姥我呀= 绝对不会放过你哦= --薇